Friday 24 May 2013

Kedai Kami Bersama!

Assalamualaikum.

Rasenye, last post aku kat blog ni tahun 2011.. perhh... da lame sangat da aku x update blog nih.. bukan pe, dah la busy, pastu aku banyak post kt laman web lame aku sini je..

Ok.. ni aku nk update perkembangan terbaru la aku lepas kahwin..

Insya’allah bulan 7 ni aku jadi bapak.. wakakaka...!!

Dan yang penting, aku skrng da start meniage kecil – kecilan la.. ala.. de la jual barang runcit.. alat tulis.. printing.. baju – baju pun ade.. ok.. malas nk ckp banyak.. usya je la pe yg ade... hee..

p/s : kedai bapak mertua aku.. xde sape nk jage, so wife aku jage..



Baju Baik Punya

Lagi Baju

Macam2 ada

Testing Print Gambar Sendiri

Jom Layan

De Design Untuk Gurl

Ada Gak Perfume

Ni Bahagian Barangan Runcit

Pekerja Import

Budak Usya Baju
Mesin Press Baju


Amacam.. Ok tak? ala.. baru - baru nk belajar.. 1st time aku wat Heat Press kt baju, senget plak namenye.. hahaha... ok.. ni ade video care press.. adik ipar aku yang buat...


By the way. Kedai ni terletak di sebuah kampung yang sangat terpencil di sebuah pulau yang belum terkenal.

Kampung Melayu, Pulau Carey..

Ok.. tu je yang leh aku usya - usya kn untuk korang kali nih... akan dtg, de plak bende2 lain.. hal keje.. hal kampung.. hal personal..

Ok.. bye, Assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment