Thursday 2 June 2011

Akhirnya.. Jadi tunang orang gak aku ni yee... =)

Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Allah SWT.. dengan keizinan-Nya, pada 25 Mei 2011 yang lalu, aku selamat menjadi tunangan orang..

Rombongan kecil - kecilan jer.. sekitar jam 8.00 malam, pihak belah lelaki (rombongan aku la) berkumpul.. dan bincang - bincang, dan minum - minum, kami gerak sekitar jam 8.30 malam.. rombongan ke rumah pihak perempuan.. kat mane? hehe... Kampung Melayu, 42960 Pulau Carey.. rombongan malam - malam ni rase jauh gak.. yela, 1st time kn gerak ke sane malam.. huhuhu...

dalam pukul 9.00 - 9.15 rombongan kami sampai.. hee.. time dah sampai, rase gak berdebar-debar.. then dieorg dok bincang kt dalam, aku dok kt luar sembang ngan abg kpd tunang aku nih.. layan2..

dipendekkan cerita, akhirnye selamat la aku menjadi tunang orang..

jutaan terima kasih diucapkan kepada tunangku, Cik Nur Shahirah binti Kasim kerana sudi menerima diriku menjadi tunangmu.. harapan, agar tali pertunangan yang diikat ini menjadi titik permulaan dalam membina satu gerbang perkahwinan yang berkekalan dan sentiasa diredhai oleh Allah, kedua orang tua kita dan keluarga..

tempoh bertunang? 2 tahun jer.. lame ke? x lame laaa... sempat la kumpul duit dan menjadi lebih matang untuk memimpin keluarge sendiri... =)

My Lovely Fiance.. hehe

Me and her...

~25 Mei 2011~

No comments:

Post a Comment