Monday 18 April 2011

Task Force Bil 1/2011

Assalamualaikum...

Hari ni. wat pertama kalinyer dan secare rasminyer.. aku dah dilantik sebagai Kerani Sumber Kewangan bg Daerah Kuala Langat... huhh.. mencabar.. aku amik je cabaran ni.. gua kering kn.. hohoho...

Thanks to my senior, Encik Ahmad Faizal bin Zahari.. die percayekn kemampuan aku, sbb tu die rekemen kn aku.. dan paling penting, thanks to Penolong Akauntan PPD Kuala Langat, Encik Edrin sbb sudi terima aku.. pehh... mencabar tul tanggungjawab baru aku nih.. huhu... xpe la.. demi negara, aku sahut... orang lain x rase, aku je yg rase maa.. huhuhuhuu...

aktiviti pertama kami, pemantauan sekolah2 mengikut zon.. yup.. dengan adenye lesen nih, leh la aku slumber memberikan idea dan tunjuk ajar kepada kawan2 PT lain.. ape yg aku mampu, aku akan buat.. huhu.. pada aku, yang penting sama2 belajo kn.. hohohoho...

k la.. nanti de idea, aku tulis lagi yeeeeeeee.... huhuhu.. thanks!!!

No comments:

Post a Comment